Розробка макету для друку логотипів

Розробка макету для друку логотипів

Важливі деталі для виготовлення логотипу

Існує велика кількість деталей у поліграфічній справі, про які бажано заздалегідь знати замовникам та клієнтам друкарських майстерень. Багато клієнтів друкарень, забираючи вже готову продукцію, скаржаться здебільшого на те, що яскравість кольорів на папері та моніторі абсолютно різна. Простіше кажучи, замовник отримує не те, що очікував раніше. Часто подібна подія закінчується тим, що друкарська майстерня втрачає клієнта. Давайте розглянемо детальніше причини того, що відбувається і як уникнути подібного результату.

Колірні моделі та їх відмінності

Тип RGB відтворює малюнок на моніторі, створює відтінки за допомогою приєднання чорного кольору. Порядок даного типу зветься адитивним. У перекладі з англійської мови слово означає «додаток». Гама кольорів вдається у разі, коли змішують червоний, синій та зелений колір у різних пропорціях. При максимально інтенсивному змішуванні та мікшуванні кольорів можна отримати білий колір.

Більшість майстерень, які функціонують, сьогодні на ринку використовують іншу схему під назвою «CMYK». У ядрі організації закладено чотири стандартні кольори. Певна частка кольору діапазону, що падає на аркуш паперу чи інший матеріал, поглинається фарбою. Ця умова є першорядною відмінністю моделей при утворенні кольору. Ми бачимо на папері відображення світла з увібраною частиною спектра. Монітор відображає нам промені, які розсіюються безпосередньо з екрана. При цьому на три основні кольори лягають один на інший. Так створюється враження соковитості та яскравості картинки.

Розробляючи макет у системі RGB, замовник спочатку припускається помилки. Друкарня, беручись за друк зображення, переводить його у формат CMYK. Ця модель фізично не має можливості передавати яскраві кольори. Відтінки замінюються найближчими аналогами. Початкова технічна помилка не дає можливості клієнту побачити на виході продукцію із соковитим оформленням. Уникнути помилок можна, якщо спочатку подавати макет у моделі CMYK. Лише за такої умови Ви зможете побачити можливий результат ще до кінця друку.

На жаль, навіть так невелику різницю буде видно. Світло на екрані монітора спочатку більш насичений, ніж промені світла, які відбиваються на друкованій поверхні. При цьому слід враховувати, що будь-який монітор можна регулювати за бажанням змінюючи яскравість, контраст і глибину.

Друкарні слід попереджати замовників про те, що необхідно конвертувати формат малюнка. Так як не всі знають, що це таке краще надати роботу досвідченим співробітникам, які розуміються на дизайні або додрукарській підготовці. Ймовірність помилки у друкарні набагато нижча, ніж за самостійної розробки макета.

Рейтинг5/5 заснований на34 відгуках
Отримати консультацію